Кожен восьмий українець планує почати літати після появи на ринку нових лоукостів – опитування

plane-691084_960_720

12,8% українців заявили, що не користувалися авіаційним транспортом, але планують ним скористатися у разі появи на українському ринку нових бюджетних авіакомпаній.

Про це свідчать результати всеукраїнського опитування, проведеного на замовлення ГО «Європа без бар’єрів» у рамках дослідження процесів гармонізації авіаційного законодавства України та ЄС.

«12,8% опитаних повідомили, що у разі появи на українському ринку нових бюджетних авіакомпаній планують скористатися авіаційним транспортом, хоча раніше ним не користувалися, ще 3,9% збираються після появи лоукостів почати користуватися авіатранспортом частіше,  5.3% будуть здійснювати перельоти з такою ж частотою, як і раніше, а 45,4% повідомили, що не користувалися авіаційним транспортом і не планують цього робити», – розповіла виконавчий директор ГО «Європа без бар’єрів» Ірина Сушко.

При цьому тільки 7,8% опитаних готові заплатити за квиток на літак до країн ЄС більше 1000 гривень, додала вона.

Читати повністю. Бар’єри між Україною та ЄС у вимірі цивільної авіації. Результати опитування та інфографіка

Опитування щодо користування авіаційним транспортом проводилося на замовлення ГО «Європа без бар’єрів» Фондом Демократичні Ініціативи ім. Ілька Кучеріва та Київським міжнародним інститутом соціології у жовтні-листопаді 2017 року. Опитування проводилося в 87 населених пунктах у всіх областях України, окрім Автономної республіки Крим. У Луганській та Донецькій областях опитування проводилися тільки на територіях, що контролюються Україною.

****

Повні результати опитування буде презентовано 6 грудня у Львові під час круглого столу «Відкрите небо – відкриття можливостей» (програма), присвяченого проблематиці Угоди про Спільний авіаційний простір (САП) і гармонізації законодавства у сфері цивільної авіації між Україною та ЄС.

Під час круглого столу буде розглянуто питання:

  • Як часто українці подорожують повітряним транспортом
  • Що впливає на вибір між повітряним і наземним транспортом
  • Що і як зміниться для пасажирських авіаперевезень з приходом безвізового режиму
  • Як вплинула Угода про Спільний авіаційний простір на ринок перевезень у Грузії та Молдові
  • Як відбувається імплементація європейських норм у галузі цивільної авіації в українське законодавство
  • Про що говорить досвід Львова у запровадженні власного «Відкритого неба»
  • Що має робити українська влада, експерти, бізнес, щоб підвищити конкурентність ринку, знизити ціни та збільшити обсяги пасажирських авіаперевезень

Учасники круглого столу: Ірина Сушко, виконавчий директор, ГО «Європа без бар’єрів», Тетяна Романовська, директор аеропорту «Львів», Ліна Остапчук, ЛКП «Львівське конференц-бюро», Катерина Кульчицька, аналітик ГО «Європа без бар’єрів», Євген Трескунов, засновник-партнер ТОВ “АВІАПЛАН”, Наталія Джевага, радниця Міністра інфраструктури, голова авіаційного напрямку, Офіс реформ, Андрій Сухарина, політичний аналітик, Фонд демократичні ініціативи ім. Ілька Кучеріва

Проект виконується під егідою Української Національної Платформи Форуму Громадянського суспільства Східного Партнерства за сприяння Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження» в рамках грантового компоненту проекту «Громадська синергія». Окремі думки, озвучені на заході, є особистою позицією авторів/спікерів і необов’язково відображають точку зору Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження»

01030 Київ, Україна
Вул.. Володимирська 42, оф.21
т./факс +38 (044)2386843, 2308376
office.europewb@gmail.com

Сайт створено в рамках Ініціативи з розвитку аналітичних центрів, яку виконує Міжнародний фонд «Відродження» (МФВ) у партнерстві з Фондом розвитку аналітичних центрів (TTF) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні (SIDA). Відповідальність за зміст сайту несе ГО «Європа без бар’єрів».

(С) 2016-2017 ГО «Європа без бар’єрів». Усі права захищено
Flag Counter
Показати
Сховати