Одним з важливих інструментів діяльності Європи без бар’єрів є вплив на суспільну думку та формування суспільного запиту на проєвропейські реформи через медіа. Ми імплементуємо аналітичні, інформаційні та просвітницькі проекти, цільовою аудиторією яких є журналісти, активно використовуємо медіамайданчики для донесення своїх меседжів до суспільства, маємо власні медіа (сайт і соцмережі) зі сформованим ядром постійних відвідувачів/підписників.
Проекти і кампанії
З 2009 року ЄББ розробила та впровадила близько 10 медіаорієнтованих проектів, що включали контент-аналіз, інформаційні кампанії та тренінги для журналістів.
Міфи про ЄС та реальність у країнах Східного Партнерства
Після аналізу контенту українських медіа експертами організації було підготовлено аналітичний звіт «Сім типових міфів про Європейський Союз», що став частиною колективної публікації, яка висвітлила питання міфів про ЄС у 6 країнах Східного партнерства. Більше про проект
Кампанія «Життя надто коротке, щоб чекати на візу»
ЄББ розробила та презентувала в Україні і ЄС низку промоційних матеріалів, включаючи фото-буклет «Візи? Навіщо?», футболки “Visa Free Europe”, Комікс «Європеєць у дорозі» та інші. Більше про проект
Інформаційна кампанія про користування безвізовим режимом (“Подорожуй відповідально”)
Проект залучив 12 представників місцевих ЗМІ у 6 областях України, для яких було проведено тренінг на тему висвітлення безвізового режиму з ЄС. У рамках проекту ЄББ розробила низку медійних продуктів з охопленням понад 1 млн осіб. Більше про проект
Популяризація фактоорієнтованого медійного висвітлення явища трудової міграції з України
У рамках проекту ЄББ спільно з міжнародною командою дослідників провела аналіз медійного висвітлення теми трудової міграції, організувала тренінг для українських журналістів і конкурс матеріалів про трудову міграцію. Більше про проект
Кордон з людським обличчям
Щоб підвищити якість висвітлення теми кордону в українських ЗМІ, Європа без бар’єрів провела серед журналістів конкурс ідей для публікацій про кордон і профінансувала втілення двох найкращих концепцій. Більше про проект
Мультимедіа
Фільм «Незавершена Європа»
Європа без бар’єрів у співпраці з кіностудією «Доміно продакшн» (Брюссель, Бельгія), підготувала та презентувала документальну стрічку «Незавершена Європа» (трейлер). Для підготовки фільму було взято інтерв’ю у ключових осіб, що творили історію відносин ЄС та Східноєвропейських держав наприкінці 20-го століття. Більше про проект
Виставка «Візи? Навіщо?»
Фотовиставка, на якій зафіксовані спортсмени, діячі культури, науковці з України, які отримали відмову в Шенгенській візі. Виставку презентували в Києві та Брюсселі. Більше про проект
Виставка «Щоденний виклик»
Фотовиставка ілюструє перепони, з якими стикаються люди на візках під час отримання візово-міграційних сервісів. Дивитися фото
Інтерактивна карта Європи
Інтекрактивна карта ЄС і країн Шенгену з сумами коштів, які необхідно мати мандрівникам під час перетину кордону. Протягом першого року карту переглянули понад 1,5 млн разів. Дізнатися більше
Інфографіка
ЄББ використовує формат інфографіки для ефективнішого поширення адвокаційних меседжів. Більше – у розділі Інфографіка.
«Європа без бар’єрів» у медіа і запит на експертизу
Експертиза та матеріали Європи без бар’єрів користуються великим запитом серед засобів масової інформації. Від часу заснування наша організація була і залишається одним із головним джерел інформації з візової проблематики, питань міграції, безпеки документів, управління кордонами, європейської інтеграції.
За даними медіамоніторингу, у середньому за рік в електронних ЗМІ з’являється більше 600 цитувань ЄББ. Експерти організації виступають в ефірі українських телеканалів і радіо (5 канал, Громадське радіо, Радіо НВ, UATV), публікуються у друкованих і онлайн-виданнях (Дзеркало тижня, Новое время, Європейська правда, Дело).
Крім України, нас цитують у Польщі, Німеччині, Бельгії, Росії, Китаї, Вірменії, Грузії та інших країнах.
Власні медіа
Європа без бар’єрів має сайт з середньою відвідуваністю 4500 гостей на місяць, сторінку у Facebook з понад 3000 підписників, україномовнута англомовну сторінки у Твіттер.